موزه هنرهاي معاصر تهران
در مورد موزه:
در طراحي موزه هنرهاي معاصر دو ديدگاه مورد بررسي قرار گرفته است يكي در محوطه ي اطراف سايت يعني پارك لاله كه پارك نسبتا بزرگي است و ديگري مسير دسترسي كه در كنار محور هاي ارتباطي پارك است.
كامران ديبا در طراحي از موزه حياط مركزي را انتخاب كرد كه علاوه بر اينكه يكي از نشانه هاي معماري ايراني باشد بتواند فضايي مجزا از پارك را ايجاد كند.علاوه بر آن كامران ديبا با طراحي ديد مناسب از حياط مركزي به پارك سعي بر برقراري رابطه با پارك نيز دارد.
اين رابطه در طراحي داخلي نيز با پنجره هاي ديواري وسقفي حفظ شده است.
فايل مورد نظر پاورپوينت بوده و داراي 15اسلايد ميباشد
10317
موزه هنرهاي معاصر تهران
در مورد موزه:
در طراحي موزه هنرهاي معاصر دو ديدگاه مورد بررسي قرار گرفته است يكي در محوطه ي اطراف سايت يعني پارك لاله كه پارك نسبتا بزرگي است و ديگري مسير دسترسي كه در كنار محور هاي ارتباطي پارك است.
كامران ديبا در طراحي از موزه حياط مركزي را انتخاب كرد كه علاوه بر اينكه يكي از نشانه هاي معماري ايراني باشد بتواند فضايي مجزا از پارك را ايجاد كند.علاوه بر آن كامران ديبا با طراحي ديد مناسب از حياط مركزي به پارك سعي بر برقراري رابطه با پارك نيز دارد.
اين رابطه در طراحي داخلي نيز با پنجره هاي ديواري وسقفي حفظ شده است.
فايل مورد نظر پاورپوينت بوده و داراي 15اسلايد ميباشد
10317